Sava új 17,5”-os termékcsalád

2013 június 29 hírek


Sava teherautó

A Sava 17,5”-os új tehergépkocsi-abroncsok termékcsaládját vezeti be a piacra a helyközi és helyi szállítójárművek költségtudatos üzemeltetői számára.
Sava Tires, Délkelet-Európa vezető abroncsgyártója a 17,5”-os tehergépkocsi-abroncsok új termékcsaládját vezeti be a piacra helyközi és helyi szállítójárművekhez. A termékcsalád három abroncstípust tartalmaz: az Avant 4-et a kormányzott tengelyhez, az Orjak 4-et a meghajtott tengelyhez, és a Cargo 4-et a pótkocsikhoz.  Az új abroncs kialakítása a túlnyomó részben helyközi fuvarozással és/vagy kiszállítással foglalkozó, költségtudatos üzemeltetők igényeihez igazodik. Az abroncsok sokféle járműhöz alkalmasak, köztük nyergesvontatós vagy felépítményes tehergépkocsikhoz és a pótkocsik széles skálájához.

Avant 4

Sava Avant4 gumiabroncs képe

A helyközi szállítójárművekhez szolgáló Avant 4 kormányzott abroncs futómintázatában három dupla borda található - ezek kiegyensúlyozott nyomáseloszlást, alacsony szintű kopást és egyenletes kopási profilt, a sűrűn elhelyezkedő lamellák pedig jó nedves fékezési teljesítményt biztosítanak. A karkasz szerkezete csökkenti a hő felhalmozódását, ezáltal megnöveli az abroncs tartósságát.
Az Avant 4 egyéb tulajdonságai és előnyei közt található a nagy térfogatú kopógumi a futásteljesítmény javításához, a merev vállbordák a kezelhetőséghez és az oldalirányú stabilitáshoz, és egy széles lamellázott zóna a magas futásteljesítmény, valamint a kiváló tapadás és fékezés biztosításához. A lépcsős futófelületi blokkoknak köszönhetően az abroncs zajszintje alacsony, míg a kövek behatolása ellen védő elemek nagyfokú tartósságot biztosítanak.

Orjak 4

Sava Orjak 4 gumiabroncs képe

Az Orjak 4 húzó abroncs különleges blokktípusú futómintázata kiváló tapadást és nedves fékezési teljesítményt biztosít. A széles abroncs nyitott futómintázata fokozza a tapadást, a nagy térfogatú kopógumi pedig kiváló futásteljesítményt biztosít. Az Orjak 4 karkaszának szerkezete csökkenti a hő felhalmozódását, ezáltal megnöveli az abroncs tartósságát. Az ötbordás, összekapcsolt, szilárd futófelületi blokkok emellett egyenletes kopást, a darabos abroncsleválással és egyéb sérülésekkel szembeni jó ellenállást, a jobb kezelhetőség érdekében pedig a hátsó tengelyen nagyobb stabilitást biztosítanak. A számítógéppel optimalizált blokkforma alacsony kontakt zajszintet, egyenletes kopást és kiváló tapadást eredményez. Az abroncs további előnyei közt található az alacsony zajszint, és az elődjénél, az Orjak 3-nál alacsonyabb gördülési ellenállás.

Cargo 4

A Cargo 4 valamennyi pótkocsi típuson (beleértve az alacsony platós változatokat is) az alkalmazások széles körében felhasználható pótkocsiabroncs. Csoportosan elrendezett középső bordákat tartalmazó futómintázata magas futásteljesítményt, kiváló stabilitást és az üzemanyagtakarékosság érdekében alacsony gördülési ellenállást biztosít. Új karkaszszerkezete a többi új Sava abroncshoz hasonlóan csökkenti a hő felhalmozódását, ezáltal megnöveli az abroncs tartósságát.

Formaüregének alakja a kontaktnyomás optimális eloszlásának köszönhetően egyenletes kopást eredményez. Az abroncs középső részén található mély lamellák emellett csökkentik a lépcsős kopást és jó teljesítményt biztosítanak nedves utakon. A bordaszéli mikromintaárkok tovább javítják az abroncs kopási jellemzőit, míg a mintaárkok geometriája az abroncs tartósságának növelése érdekében javítja a kőkivetést.